maandag 29 december 2014

Wat weet jij van eten?

Ik kwam op internet De Nationale Eet Test 2014 tegen. En je raad het al, deze test gaat over eten. Ik deed de test, benieuwd wat voor cijfer ik had? 





In een programma op BBN stelde Paul de Leeuw verschillende BN'ers op de proef. Weten ze eigenlijk wel wat ze in hun mond stoppen? Ze hadden geen betere presentator kunnen vragen want Paul kan je midden in de nacht wakker krijgen als je het woord 'eten' alleen al roept. 

Ik had een stukje van het programma gezien en was daarna erg benieuwd wat ik allemaal weet over eten. Ik heb daarom de test online gemaakt. Je hebt verschillende categorieën waar multiple choice vragen worden gesteld. Binnen enkele seconden moet je het antwoord al weten (nogal irritant want ik lees niet zo snel). De vragen waren pittiger (haha) dan ik dacht. Soms hadden ze het over eten waar ik nog nooit van had gehoord. Mijn score was helaas niet zo goed. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had een 5...

Benieuwd hoeveel jij weet over eten? Maak de test hier en laat me weten wat voor cijfer jij hebt!


Liefs,
Daphne 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen