zondag 30 november 2014

Het merk achter 'Food, Facts & Fun'

Food, Facts & Fun is geen standaard blog waar je alleen lekkere recepten met plaatjes kunt vinden waar je van gaat watertanden. Mijn blog gaat verder, je leest hier over food, food facts en food fun. 



Op Food, Facts & Fun zal je af en toe wel een recept vinden, maar ik wil vooral gaan schrijven over trends en ontwikkelingen op het gebied van eten. Tegenwoordig zie je dat mensen steeds meer aandacht aan eten besteden. Ze kijken naar kookprogramma's op tv,  het eten moet er mooi uitzien, ze willen weten wat erin zit en het liefst moet het eten ook nog gezond zijn. Daarnaast kun je met je eetstijl laten zien wat voor iemand je bent. Natuurlijk niet alleen door hoe je eet, maar vooral door wat je eet. Wat straal je uit naar de buitenwereld als je vegetariër bent? En wat doet eten nou eigelijk met je? Word je echt vrolijker als je een heel mooi taartje eet? Op deze vragen ga ik een antwoord zoeken.

Mijn blog is mijn merk, maar wie zit daar eigenlijk achter? Ik, Daphne, een 20 jarige communicatie student die veel van eten houdt. Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan en iets te maken waar ik mezelf en andere blij mee kan maken. Het liefst maak ik toetjes, taarten en cakes. Niet alleen het maken van gerechten vind ik leuk, het opeten ook (gelukkig zie je dit niet aan me)! Verder ben ik ongeveer 4 keer in de week op stal te vinden bij mijn paard, vind ik het leuk om creatief bezig te zijn en spreek ik graag met vrienden af. 

Als jij het interessant vindt om meer te weten over eten dan alleen hoe je het klaar maakt, blijf dan vooral mijn blog volgen. Het kan heel handig zijn om te weten wat voor trends en ontwikkelingen er spelen zodat je er op de juiste manier op in kan spelen. Naast informatieve en inspirerende teksten kan je hier ook leuke weetjes over eten lezen. 

Liefs,
Daphne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten